اطلاعات دوره
آموزش کتاب Vocabulary for ILETS Intermediate - آموزش لغات آیلتس - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Vocabulary for ILETS Intermediate - آموزش لغات آیلتس - متوسط

168,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 168,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کتاب vocabulary for ielts Intermediate قصد داریم در سطح متوسط به آموزش لغات طبقه بندی شده (تاپیک بندی شده) برای آزمون آیلتس بپردازیم. کتاب "Cambridge Vocabulary For IELTS" شامل واژگانی است که در آزمون آیلتس به کار می رود. این کتاب از طریق شنیدن و خواندن متن های مرتبط با آزمون آیلتس واژه های جدید و مهم را به مخاطبان می آموزد. یادگیری واژه در متن باعث می شود کلمه ها به سرعت وارد حافظه شوند. این کتاب با ارائه ی آزمون های منظم نیاز زبان آموزان این آزمون را برطرف می سازد و شامل تمرین هایی از تست های Reading و Writing و Listening آزمون های عمومی و آکادمیک آیلتس است. این کتاب که برای سطوح بالاتر از متوسط و پیشرفته مناسب است بخش وسیعی از لغات جنرال و خصوصاً آکادمیک را پوشش داده است.  در این دوره قصد داریم به بررسی لغات تایپک بندی شده برای آزمون آیلتس بپردازیم که این مجموعه (کتاب Vocabulary for ILETS) شامل 20 تایپک مختلف است که بصورت تک تک لغات آن را از لحاظ نقش، کاربر، تلفظ و ... بررسی خواهیم کرد. کاری که در این دوره انجام می دهیم یادگیری و بررسی لغات مربوط به این کتاب می باشد. در این سری ویدیوها که به صورت هفتگی (دو درس در هفته) منتشر خواهد شد. تک تک واژگان این کتاب همراه با هجی و تلفظ صحیح – تعریف انگلیسی – هم خانواده ها و کالوکیشن ها بررسی شده و برای هر لغت یک الی دو مثال آورده شده است. این دوره مناسب زبان آموزان سطح متوسط بود و اکیداً برای دوستان مبتدی توصیه نمی شود.
دوره آموزش کتاب Vocabulary for ILETS Intermediate - آموزش لغات آیلتس - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 168,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Vocabulary for ILETS Intermediate - آموزش لغات آیلتس - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

عالی بود

Sa'eed Namdar

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی