اطلاعات دوره
آموزش 504 به روش کدینگ در ده ساعت - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش 504 به روش کدینگ در ده ساعت - متوسط

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کتاب ۵۰۴ از شناخته ترین و پرفروش ترین کتاب برای آموزش لغات ضروری زبان انگلیسی می باشد. که به شما کمک می کند دامنه لغات انگلیسی خود را تا سطح متوسط تقویت کنید. کتاب 504 واژه ضروری در زبان انگلیسی یکی از معروف ترین کتاب هایی است که هر زبان آموزی در طول مسیر یادگیری خود با آن مواجه می شود. این کتاب را افرادی که آزمون های آیلتس یا تافل را پشت سر گذاشته اند به خوبی می شناسند. و یکی از کتاب هایی است که برای یادگیری واژه های ضروری انگلیسی لازم است. آموزش 504 واژه ضروری انگلیسی شامل 42 درس می باشد که در هر درس آن 12 لغت انگلیسی جدید به روش کدینگ آموزش داده شده است. این کتاب که مورد تایید متخصصین حوزه زبان انگلیسی است از منابع معروف کنکورها و دیگر آزمون های بین المللی زبان برای جمع آوری این لغات استفاده کرده است. 
دوره آموزش 504 به روش کدینگ در ده ساعت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش 504 به روش کدینگ در ده ساعت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی اکبری

سلام خیلی عالی و فوق العاده ارزان هست

Homi Kava

ارایه بسیار خوب . سپاس

Amy Me

۵۰۴ یکی از بهترین منابع برای شروع زبان آموزی هست و این دوره با توجه به کدینگ و بیان مناسب توصیه میشه. تنها موردی که میتونه دوره را عالی تر از قبل کنه استفاده از دو مثال برای هر لغت هست و اینکه مثلا هر ده درس یک تست لغت برای مرور لغات قبل همراه با توضیح میبود واقعا فوق العاده میشد.

سعيده فهيم

خوبه ممنون و اينكه حين كار كردن هم ميشه گوش داد و متوجه شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی