اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حفظ لغات 504 با تکنیک اصولی به همراه گرامر
مسیر آموزشی

آموزش حفظ لغات 504 با تکنیک اصولی به همراه گرامر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش حفظ لغات 504 اشکان حامدیان تکنیک اصولی برای حفظ لغات 504 به همراه اهمیت ساختار گرامی در حفظ لغات به شما با شیوه ایی متفاوت آموزش می دهد. درود به تک تک شما علاقمندان به آموزش زبان انگلیسی.خیلی ها به دنبال آموزش 504 واژه هستند. اما بزرگترین اشتباهی که می کنند به دنبال حفظ لغات می روند ! شاید شما بگویید خب چه کنیم لغات را باید حفظ کرد!!  پاسخ به شما: خیر! اگر میخواهید آموزش ها کاربردی باشند و جایگاه هر لغت در مکالمه را بدانید باید برای هر لغت دو حالت جمله سازی در حالت خبری و پرسشی را بیاموزید
دوره آموزش حفظ لغات 504 با تکنیک اصولی به همراه گرامر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حفظ لغات 504 با تکنیک اصولی به همراه گرامر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

معصومه جهانشاهلو

واقعا عالی بود ولی کل لغات 504 چطور آموزش ببینیم؟

حکیم وحیدی

عالی بووود

محمد حسین فیضی

ممنون عالی بود

جواد غلامی

روانه وخوبه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی