اطلاعات دوره
آموزش گرامر مقدماتی زبان انگلیسی – سطح A1
مسیر آموزشی

آموزش گرامر مقدماتی زبان انگلیسی – سطح A1

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا دلاور4.7
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش اصول گرامر پایه زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن تدریس شده است. معمولا در دوره های عادی آموزشی، زمانی در حدود 6 ماه به آموزش این مباحث اختصاص داده می شود. این آموزش برای زبان آموزانی که ارائه انگلیسی گرامر، یادگیری را برای آن ها بسیار دشوار نموده است، گزینه مناسبی به شمار می رود به این دلیل که توضیحات کاملا فارسی بوده اما در عین حال معادل انگلیسی زمان ها و یا اصطلاحات کلیدی نیز به صورت انگلیسی مطرح شده اند. از دیگر مزایای این آموزش بررسی اصولی قواعد گرامر با استفاده از روش های به روز دنیا و مطابق با استاندارد سلتا است که از آن جمله می توان به: بررسی مفهوم، فرم و استفاده از تایم لاین ها اشاره کرد.
دوره آموزش گرامر مقدماتی زبان انگلیسی – سطح A1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر مقدماتی زبان انگلیسی – سطح A1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

جفت سطح های آموزش را تهیه کردم. خیلی ازش استفاده کردم عالی بود حرف نداره.

حمیدرضا

به معنی واقعی کلمه شاهکار و فوق العاده . به جرات می تونم بگم عالی 

ابوالفضل

از آموزش خیلی راضی بودم، کلا درسی نیست که از فرادرس گرفته باشم و ناراضی باشم.

محمد حسین

تو کار درسیم ازش کمک گرفتم و خیلی به من کمک کرد.

سیدامیر

من برای دکتری خودم نیاز داشتم، استاد حرفه ای و تجربه اشون خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی