اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار یونیجین - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار یونیجین - مقدماتی

130,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 130,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نرم افزار یونیجین قصد داریم در 7 ساعت به صورت کامل کار با نرم افزار یونیجین و ابزارهای مختلف آن را آموزش دهیم. اگر می خواهید با موتور بازی سازی Unigine بازی یا شبیه سازی زیبا و جذاب را طراحی و برنامه نویسی کنید، حتما لازم است که رابط کاربری این موتور را به خوبی بشناسید و بتوانید با گزینه ها، ابزارها و پنجره های آن کار کنید و در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید. در آموزش نرم افزار یونیجین بصورت گام به گام به معرفی بخش های مختلف رابط کاربری این نرم افزار از جمله: منوها، نوار ابزار، پنجره ها و ... خواهیم پرداخت. در این دوره تلاش کرده ایم با ذکر مثال های مختلف و بیان نکات مهم هر آنچه برای شروع طراحی یا شبیه سازی با یونیجین نیاز دارید را بصورت کامل بیان کنیم.
دوره آموزش نرم افزار یونیجین - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد کرمی (بوکانی) مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 130,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار یونیجین - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mohammad

واقعا همچین دوره ای بصورت رایگان رو تصور نمیکردم بتونم پیدا کنم خیلی ممنونم

کاربر سایت

۵ ستاره

کاربر سایت

مطالب بسیار گسترده و جالب بود و بیشتر از یک دوره به حساب میاد، خصوصا مطالب رابط کاربری در یونیجین را به خوبی پوشش داده اید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی