اطلاعات دوره
آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین - متوسط

103,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 103,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش صفحه آرایی و طراحی کتاب در ایندیزاین قصد داریم در بیش از 4 ساعت بصورت اصولی صفحه آرایی کتاب در نرم افزار ایندیزاین را آموزش دهیم. به انتخاب فونت، اندازه کلمات، فواصل خطوط، زیباسازی و طراحی گرافیکی صفحات، جاگذاری مناسب عکس ها بصورت اصولی و درست، صفحه آرایی می گویند که به جذب مخاطب کمک می کند. برای طراحی و صفحه آرایی انواع کتاب‌ با موضوعات مختلف ساختارهای ظاهری متفاوت وجود دارد که در این دوره ما براساس ساختار Van de Graaf canon طراحی را پیش خواهیم برد. در آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین تلاش کرده ایم تمام اصول و قواعد صفحه آرایی کتاب را رعایت کنیم. در این دوره به صورت منظم و گام به گام با نحوه طراحی و صفحه آرایی کتاب در نرم افزار ایندیزاین آشنا شده و تمام باید و نباید های آن را خواهید آموخت. نرم افزار ایندیزاین یکی از بهترین نرم افزارهای صفحه آرایی می باشد که امکانات فراوانی در اختیار طراحان قرار می دهد.
دوره آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 103,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفحه آرایی کتاب در ایندیزاین - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Raed

بدون متن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی