اطلاعات دوره
آموزش طراحی برگه امتحانی با Word
مسیر آموزشی

آموزش طراحی برگه امتحانی با Word

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع طراحی برگه سوال امتحانی با ورد قصد داریم خیلی سریع و آسان نحوه طراحی و تایپ انواع سوالات امتحانی را با شیوه ای استاندارد در word آموزش دهیم. تایپ سوالات امتحانی کار سختی نیست اما اگر ترفندهای آن را بلد نباشید می تواند آزار دهنده باشد، مثلا برای تایپ سوالات تستی خیلی ها برای تنظیم فاصله گزینه ها از tab استفاده می کنند که باید گفت روش بهتری هم وجود دارد و یا برای قرار دادن دایره یا مربع جلوی گزینه ها (همان چک باکس) از shape ها استفاده می کنند که کار اشتباهی است. در این دوره می خواهیم نحوه صحیح و استاندارد تایپ سوالات امتحانی را آموزش دهیم. در آموزش طراحی برگه سوال امتحانی با ورد سعی کرده ایم با بهترین و سریع ترین روش ها نحوه تایپ سوالات را بصورت جامع آموزش دهیم. در این دوره کلی ترفند یاد خواهید گرفت که می توانید در زمان کار با فایل های ورد از آن ها استفاده کنید.
دوره آموزش طراحی برگه امتحانی با Word دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جواد حسین پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی برگه امتحانی با Word را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mey88dy

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی