اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی و ریگ بندی در موهو
مسیر آموزشی

آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی و ریگ بندی در موهو

69,650 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 69,650 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت انیمیشن دوبعدی و ریگ بندی در موهو قصد داریم در در بیش از 4 ساعت از سطح مبتدی تا پیشرفته به آموزش ریگ و انیمیت در موهو بپردازیم. در این دوره که مناسب همه ی سطوح از مبتدی تا پیشرفته است در طی 4 ساعت تمام مباحث مربوط به انیمیشن پوشش داده شده و به طور مفصل و حرفه ای به مبحث Rigging و Animate در موهو (انیمه استودیو) پرداخته ایم. شاید برای انجام یک پروسه در موهو چند راه وجود داشته باشد، در این دوره راهی را که حرفه ای ها انجام می دهند می گوییم که هم ساده ترین هم سریع ترین راه برای انجام کل پروسه است.  آموزش را از رابط کاربری شروع می کنیم و بعد به پنل های اصلی موهو، سفارشی کردن محیط نرم افزار، ریگ بندی، اسمارت بن، اصول ساخت انیمیشن دوبعدی و انیمیت می پردازیم. در آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی سعی کرده ایم صفر تا صد انیمیشن را بطور خلاصه و ساده بیان کنیم تا بدون پیش نیاز بتوانید از دوره استفاده کنید. این دوره برای افرادی که می خواهند ایده های خود را در قالب کارتون به تصویر بکشند مناسب است. بطور کلی مباحث دوره بر پایه اصول و نکات مهم و اساسی خلق یک انیمیشن است.
دوره آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی و ریگ بندی در موهو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,650 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت انیمیشن دوبعدی و ریگ بندی در موهو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

آموزش خوبی است

فاطمه احدی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی