اطلاعات دوره
آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ - مقدماتی

112,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 112,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ قصد داریم در حدود 7 ساعت بصورت کامل و پروژه محور به طراحی چندین کارت ویزیت حرفه ای در نرم افزار فتوشاپ بپردازیم. یک کارت ویزیت حرفه ای می تواند تاثیر عمیقی بر مشتریان داشته باشد زیرا کارت ویزیت در چند ثانیه کسب و کار شما را معرفی می کند. اگر در حوزه طراحی فعالیت می کنید، یادگیری طراحی کارت ویزیت می تواند برای شما یک فرصت مناسب برای کسب درآمد باشد. پس با ما در دوره پروژه محور طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ همراه باشید. در این دوره قصد داریم با انجام پروژه های مختلف تمام ابعاد طراحی کارت ویزیت مانند: تمام المان های به کار رفته مرسوم در کارت های ویزیت و همینطور کارت ویزیت ویژه تمام مشاغل مختلف را به شما نشان دهیم که در مدت 7 ساعت بصورت کاملا تخصصی طراحی کارت ویزیت حرفه ای را یاد بگیرید. در این دوره تمام چیزی که برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای نیاز است، آورده شده تا با استفاده از آن به یک طراح حرفه ای کارت ویزیت تبدیل شوید. لازم به ذکر است که در این دوره از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی کارت ویزیت استفاده کرده ایم که برای شروع این دوره باید نرم افزار فتوشاپ را بلد باشید و تا حدی بتوانید با ابزار های آن کار کنید.
دوره آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی