اطلاعات دوره
آموزش طراحی  سه بعدی در فتوشاپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سه بعدی در فتوشاپ - پیشرفته

87,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 87,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی سه بعدی در فتوشاپ قصد داریم بصورت پیشرفته به آموزش تکنیک های سه بعدی سازی و ساخت اجسام سه بعدی در فتوشاپ بپردازیم. با دوره پیاده سازی طرح های سه بعدی در فتوشاپ در خدمت شما هستیم. در این دوره بصورت پیشرفته ابزار سه بعدی در نرم افزار فتوشاپ را معرفی و به معرفی تمامی قابلیت ها و امکانات سه بعدی این نرم افزار می پردازیم. در این دوره با استفاده از ساختن حجم و نوردهی و ایجاد سایه در آن می توانیم با پرسپکتیو یک دید سه بعدی ایجاد کنیم که در تصاویر دو بعدی از آن ها استفاده کنیم. در واقع خروجی سه بعدی نداریم و خروجی به صورت تصویر است ما در این تصاویر دو بعدی با اجسام سه بعدی کار می کنیم. می توان گفت با توجه به سرفصل های دوره این دوره آموزشی نسبت به سایر دوره های مشابه در زمینه امکانات سه بعدی فتوشاپ مزیت هایی بسیاری دارد. در پایان این آموزش شما آماده ورود به بازار کار طراحی سه بعدی با فتوشاپ خواهید بود.
دوره آموزش طراحی سه بعدی در فتوشاپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سه بعدی در فتوشاپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی