اطلاعات دوره
آموزش رایگان ترفندهای افتر افکت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ترفندهای افتر افکت - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان قصد داریم بصورت پیشرفته به آموزش ترفندهای افتر افکت بپردازیم و در حدود 2 ساعت نحوه استفاده از آن ها را بیان کنیم. در آموزش ترفندهای افتر افکت که بصورت رایگان منتشر شده است بصورت پیشرفته به معرفی و آموزش استفاده از ترفندهای نرم افزار افکت می پردازیم. کل دور حدود 2 ساعت می باشد که در این زمان کوتاه ترفندهای کاربردی را معرفی و تمرین خواهیم کرد. شما با شرکت در این دوره ترفندهای بسیاری را خواهید آموخت که کار با افتر افکت برای شما آسان و ساده خواهد بود. در واقع تلاش کرده ایم در کمترین زمان ممکن تمامی تکنیک های افترافکت را معرفی کنیم تا با استفاده از این تکنیک ها سرعت کار خود را در افتر افزایش دهید. ترفندهایی که در آموزش رایگان ترفندهای افتر افکت بررسی می کنیم، ترفندهایی هستند که افراد حرفه ای استفاده می کنند.
دوره آموزش رایگان ترفندهای افتر افکت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ترفندهای افتر افکت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی