اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس
مسیر آموزشی

آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس

154,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 154,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار ماتریکس (Matrix) قصد داریم در 10 ساعت از صفر تا صد بصورت پروژه محور به آموزش طراحی طلا و جواهر با نرم افزار ماتریکس بپردازیم. نرم افزار ماتریکس بصورت تخصصی برای طراحی طلا و جواهر تولید شده است که در حال حاضر یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار های طراحی طلا و جواهر دنیا شناخته می شود. تقریبا تمام کسانی که در حوزه طراحی طلا و زیورآلات فعالیت می کنند با نرم افزار ماتریکس آشنایی دارند. در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس قصد داریم بصورت کامل از صفر تا صد شما را با این نرم افزار آشنا سازیم و تمام مهارت های لازم برای طراحی طلا و جواهر را آموزش دهیم. آنچه در دوره آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس بیان می شود:
دوره آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 154,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

من يه بار كلاس رفتم نه اينكه ياد نگرفتم ، ولي شيوه بيان و امواس بي نظيره

فاطمه مومنی

با تشکر

رامین رسولی

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی