اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار Paint - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Paint - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نرم افزار Paint قصد داریم شما را با نرم افزار پینت آشنا سازیم و بصورت مقدماتی قابلیت ها و ابزارهای آن را معرفی کنیم. در این آموزش بصورت مقدماتی از صفر تا صد نرم افزار Paint را فرا می گیرید و می توانید در آن به انجام کارهای مختلف بپردازید. همانطور که می دانید پینت یکی از ساده و پیش پا افتاده ترین نرم افزار ویندوز محسوب می شود. اما از آنجایی که هر نرم افزاری کاربرد خود را دارد، پینت نیز کاربرد ویژه ای دارد که باید بصورت اصولی و حرفه ای آن را یاد گرفت. علاوه بر انجام کارهایی ساده، پینت قابلیت های مخفی و مفید زیادی هم دارد که معمولا افراد از آن بی خبرند و در این آموزش بدان خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید. در پینت که یکی از نرم افزار های گرافیکی محسوب می شود و در عین حال ساده و کم حجم است، قابلیت های خاصی برای انجام امور مختلف وجود دارد که افراد از آن بی خبرند. در این دوره صفر تا صد نرم افزار پینت بدون آنکه قسمتی جا بیفتد آموزش داده خواهد شد و پروژه هایی هم در حین این آموزش اجرا خواهد شد. گاها افرادی مانند معلمان نیاز دارند در نرم افزار سبک و کم حجمی تدریس کنند اما دغدغه اصلی آن ها این است که این نرم افزار قابلیت های حداقل را داشته باشد و بتوان کارهای مهمی چون نوشتن را در آن اجرا کرد. در این آموزش به اینگونه موارد پرداخته ایم.
دوره آموزش نرم افزار Paint - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Paint - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لاله قنبری

سلام عرض ادب ممنونم از توضیحات خوبتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی