اطلاعات دوره
آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar
مسیر آموزشی

آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیوشا کوهستانیان4.5
  • زمان:1 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همان طور که می دانیم شرکت گوگل امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است که یکی از این موارد، تقویم گوگل است. از طریق نرم افزار تحت وب تقویم گوگل و همچنین نرم افزار موبایل آن ما می توانیم در یک فضای دیجیتال تمام برنامه های پیش روی خود را ثبت کنیم و همیشه همراه خود داشته باشیم و همین طور با استفاده از اعلان های تقویم گوگل، تمام رویدادها در زمان تعیین شده آن به ما اطلاع رسانی می شود که باعث جلوگیری از فراموشی آن ها می گردد. از امکانات دیگر تقویم گوگل می توان به اشتراک گذاری تقویم با دیگران، تنظیم وقت قرار، دعوت دیگران به رویداد ثبت شده و… اشاره کرد. پس می توان گفت با استفاده از تقویم گوگل می توانیم روز و هفته خود را به آسانی مدیریت کنیم.
دوره آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیوشا کوهستانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با تقویم گوگل کلندر Google Calendar را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

ازش خیلی استفاده کردم. واقعا راضی بودم.

ساجده

خود مطلب ساده هستش این درس هم بسیار جم و جور و پر از نکته های خوب بود خیلی سریع کارمو راه انداخت.

محمد

یکسری مطالبی که بلد نبودم رو از طریق این آموزش به طور کل یاد گرفتم. استاد خیلی عمیق شده بود به درس.

علی

واقعا عالی بود تدریس ایشون، کاملا تمام جزئیات رو توضیح داده بودن.

علیرضا

کلی بود و رویکرد خاص و روشنی رو داشتند توضیح میدادن. خوب بود کلا.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی