اطلاعات دوره
آموزش مقایسه نرم افزارهای گرافیکی Photoshop, CorelDRAW, Illustrator (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقایسه نرم افزارهای گرافیکی Photoshop, CorelDRAW, Illustrator (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:18 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، سعی شده است، مقایسه سه نرم افزار قدرتمند طراحی فتوشاپ، کورل، ایلستریتور مورد بررسی قرار گیرد تا کاربران بتوانند با انتخاب بهتر و مناسب، در حوزه طراحی و تبلیغات وارد بازار کار شوند، بتوانند این مقایسه را داشته باشند که برای طراحی پیکسلی یا برداری کدام نرم افزار، نسبت به بقیه بهتر است و می تواند کاربرد بیشتر و راحت تری در آن موضوع داشته باشد.
دوره آموزش مقایسه نرم افزارهای گرافیکی Photoshop, CorelDRAW, Illustrator (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقایسه نرم افزارهای گرافیکی Photoshop, CorelDRAW, Illustrator (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید امیر حسین

با سلام و خدا قوت به تیم فرادرس و جناب آقای اشرفی عزیز همیشه برقرار باشید.

haniyeh

سلام از شما بابت این آموزش و مقایسه قابلیتها ممنونم. من میخواستم ببینم کدام نرم‌افزار بهتر است اما الان فهمیدم برای هرکار باید جداگانه قابلیت مدنظر را بررسی کنم. متشکرم

حمیدرضا

بسیار بسیار عالی. ممنون از راهنمایی شما

فرناز

با عرض خسته نباشید، توضیحات بسیار عالی بود. البته لازم به ذکر است که مهم ترین عامل در انتخاب نرم افزار و ابزار برای انجام هر مرحله از پروژه، تسلط کاربر بر آن نرم افزار و ابزار مورد نظر می باشد.به عقیده بنده با تسلط کافی بر فتوشاپ می توان از تمام امکانات نرم افزارهای تخصصی برداری نیز در همان محیط بهره برد.

فاطمه صدوقی

خیلی ممنون استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی