اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار نوشن Notion برای یادداشت و مدیریت کارهای شخصی و شغلی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار نوشن Notion برای یادداشت و مدیریت کارهای شخصی و شغلی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که جمله‌ای از کتابی می‌خوانید، آهنگ، پادکست یا سخنرانی‌ را می‌شنوید و جملاتی از آن‌ها انگار در وجود شما زنگ می‌خورد. گویی آن جملات برای شما معنا و مفهوم خاصی دارند، اما نمی‌دانید چگونه آن‌ها را ثبت و جایی نگهداری کنید، لذا آن موارد به مرور فراموش می‌شوند. در این فرادرس می‌خواهیم راه‌حلی برای این مشکل ارائه کنیم، یعنی از قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار Notion، اعم از یادداشت‌برداری آکاردئونی، تیتروار و در قالب تمپلیت‌های مختلف، مانند: Journal, Gallery, List و Board، برای ثبت و نگهداری جملات، اتفاقات، لحظات دلخواه ما و حتی یادگیری و یادداشت‌برداری مطالب درسی استفاده کنیم.
دوره آموزش نرم افزار نوشن Notion برای یادداشت و مدیریت کارهای شخصی و شغلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمهدی ایمانزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار نوشن Notion برای یادداشت و مدیریت کارهای شخصی و شغلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سبحانی

چند فیلم من جمله آخرین جلسه پخش نشد و اشکال داشت. در کل نکات خوبی آموزش داده شد. از مدرس دوره کمال تشکر را دارم.

یاسر

آموزش جامعی بود ولی کمه خلاصه گفته بودند و این که قیمتش کمی بالا بود .

علی

مدرس فن بیان خوبی داشت، سلسه مراتب و بیسیک آموزش که شخص بدونه از چه مراحلی باید شروع کنه رو بیان میکردند.

Mrz

سلام از مدرس محترم این دوره بسیار ممنونم اطلاعات جانبی که در کنار اموزش نوشن دادید بسیار ارزنده و انگیزه بخش بود. آموزش های نوشن زیادی در یوتیوب دیدم که از بین آموزش های فارسی این فرادرس بسیار مفیدتر و کمک کننده تر بود.آن هم به دلیل اینکه توضیحات جزئی تر و دقیق تر بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی