اطلاعات دوره
آموزش پرزی – ساخت اسلایدهای ارائه با Prezi
مسیر آموزشی

آموزش پرزی – ساخت اسلایدهای ارائه با Prezi

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:26 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا انصاری4.2
  • زمان:1 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، با اصول اولیه استفاده از نرم افزار Prezi آشنا می شوید و در ادامه تنظیمات و ویژگی های مخصوص این نرم افزار را خواهید آموخت تا در ادامه با استفاده از حداکثر ابزارهای این نرم افزار یک ارائه کامل، جذاب و خاص بسازید. در این نرم افزار با چرخش و حرکت پویا در بین مطالب می توانید حس یکنواختی را از بین ببرید و مخاطب را هر چه بیشتر با خود همراه کنید. شما با استفاده از نرم افزار Prezi می توانید یک ارائه موفق و خاص داشته باشید.
دوره آموزش پرزی – ساخت اسلایدهای ارائه با Prezi دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرزی – ساخت اسلایدهای ارائه با Prezi را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

خیلی ریز به ریز آموزش داده بودند من کلی ازش یاد گزفتم.

صدف علیزاده درخشی

سلام. ممنون از آموزش مفیدتون، ساده و کاربردی بود، فقط با نسخه های جدید به روزرسانی نشده بود و پروژه محور نبود.

مهسا

فن بیان مدرس رو دوست نداشتم واقعا؛ یه جور بدی تدریس میشد. مسلط بودنا اما با انگیزه توضیح نمیدادن. فکر میکنم این مورد هم در تدریس باید خیلی دقت بشه. ممنون از سایت خوبتون.

سارا

خیلی آموزش درست و خوبی بود. من خیلی راضی بودم و تونستم تو کارم ازش استفاده کنم.

امیر

برای آزمون میخواستم به نظرم خیلی خوب بود و از محتوا راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی