اطلاعات دوره
آموزش بردارها در فیزیک 1 دانشگاهی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش بردارها در فیزیک 1 دانشگاهی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس فیزیک ۱ دانشگاهی اهمیت زیادی در رشته های مهندسی و علوم پایه دارد و در این رشته ها این درس زیر بنای بسیاری از دروس شناخته می شود. دانشجویان بایستی فیزیک ۱ را به صورت مفهومی یاد بگیرند تا بتوانند در عمل از آن استفاده کنند. این آموزش که بصورت رایگان است، مبحث بردارها را بصورت کامل شرح می دهد.
دوره آموزش بردارها در فیزیک 1 دانشگاهی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا درانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بردارها در فیزیک 1 دانشگاهی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

جمع و تفریق رو خوب متوجه شدم و عالی بود، ولی ضرب برداری رو خوب درک نکردم متاسفانه، یکم سریع ازش رد میشدید که یکم درکش رو برام سخت میکنه ولی درکل خوبه و ممنون از آموزش خوبتون که رایگان در اختیارمون قرار دادید.

foolad

آخرش سخت شد.

Hesam

ممنون از وجود شما

لیدا

سایتتون بهترینه به خدا من کل درساموازاین نگا میکنم عالیههههههههههه

مهدی

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی