اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اتحاد و تجزیه در ریاضی پایه دانشگاهی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اتحاد و تجزیه در ریاضی پایه دانشگاهی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در گذشته، فرض بر این بود که ریاضیات برای گروه خاصی از افراد جامعه است و ریاضیات را همه نمی توانند یاد بگیرند. با تغییر هدف آموزش ریاضی، ضرورت آموزش ریاضی برای همگان درک شد. برای کمک به درک بهتر از مسائل، باید ریاضیات به صورت یک کل، آموزش داده شود. بعد از یادگیری مفاهیم پایه در این آموزش می توان به یادگیری مفاهیم موجود در ریاضی 1 مانند حد و پیوستگی، مشتق، انتگرال، دنباله و سری و اعداد مختلط پرداخت. در این آموزش ابتدا به بررسی مجموعه ها می پردازیم و سپس درس را با معرفی مجموعه اعداد ادامه می دهیم. پس از آن به معرفی مفهوم نامساوی ها، نامعادلات، مثلثات و در نهایت تابع و انواع آن می پردازیم. ما در این آموزش قصد داریم تا اتحاد و تجزیه در ریاضی پایه دانشگاهی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش اتحاد و تجزیه در ریاضی پایه دانشگاهی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتحاد و تجزیه در ریاضی پایه دانشگاهی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Sahar

استاد ی دنیا ممنون بابت این آموزش عالی

آرمینا

به معنای واقعی کلمه عاااالی

یاسمین

با عرض سلام و خسته نباشید به فرادرسی ها بنده دانشجوی مهندسی بزشکی هستم و با این حال بازم در بعضی مسائل اصلی مشکل داشتم و همیشه در تمامی درس هام با این مشکل روبه رو میشدم چون تقریبا اکثر درسام با ریاضی سروکار دارم اما وقتی این اموزشو دیدم که حتی زیر یک ساعت زمان برد، تونستم این مشکل اصلیم برطرف کنم و حتی در درسهایم موفق تر شوم خیلی ممنون از اموزش خوبتون و همچنین اساتید برترتون

طناز

من دانشجو ارشد مکانیکم که بنا به دلایلی نیاز داشتم تا مجموعه ریاضیات رو مجدد مرور کنم. یکی بهترین اموزش های سایت فرادرس بود واقعا . استاد واقعا به خوب توضیح میدادند و با مثال های خوبی که میزدند و تست های ارشدی که حل میکردند فهمیدن این درس رو برای دانشجو ها راحتتر میکردند. این اموزش برای دانشجو های مهندسی و دانشجو های کنکور ارشد پیشنهاد میشه. از شما کمال تشکر را دارم ک این مباحث را با صبر و حوصله از پایه تدریس کردید و ما رو از سردرگمی نجات دادید.با تشکر از شما با ارزوی موفقیت روز افزاون

حسن

تیم خوب فرادرس سلام و خسته نباشید. این آموزش از نظر کیفیت مثل آموزش های دیگه ی فرادرس هست و هیچ مشکلی نداره یه مسئله هست که باید بگم و اونم اینکه مسائل بیان شده خیلی ساده هستند. البته که کاربرد زیادی در این رشته دارند و این واقعا خوبه. ولی این مسائل خیلی ساده هستند و فکر می کنم مربوط به دروس کلاس نهم ، دهم هست و کسانی که در این کلاس ها هستند پیشنهاد میکنم تماشا کنند. البته اگر این مسائل رو به عنوان پایه دانشگاهی میخواین تماشا کنین ، در صورتی خوبه که شما این مسائل رو فراموش کرده باشین. در کل اگه دانش آموز دبیرستانی هستین این آموزش واستون کاربردی هست و اگر میخواین وارد دانشگاه شین و این آموزش رو فراموش کردین پس بهتره تماشا کنین. و در آخر هم باید از فرادرس بخاطر این آموزش جامع و کامل تشکر ویژه بکنم. واقعا ازتون تشکر می کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی