اطلاعات دوره
آموزش چرتکه – مبتدی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش چرتکه – مبتدی تا پیشرفته

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:الهام سادات قرشی5
  • زمان:5 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

استفاده از چرتکه حدود 5000 سال قبل از میلاد مسیح در چین رواج پیدا کرد، سپس به کشور ژاپن رسید و در آنجا توسعه یافت. نام چرتکه ژاپنی، سوروبان (Soroban) است که شامل میله‌هایی است که هر میله 5 مهره دارد. افزایش مهارت‌های حرکتی، بهبود قدرت حافظه، تشویق مغز، بهبود مهارت‌های تجسم‌سازی، بهبود مبانی یادگیری، افزایش تفکر منطقی، افزایش اعتماد به نفس کودک، کاهش استرس، بهبود مهارت‌های محاسبه، افزایش تمرکز بهبود توانایی حل مسائل از مزایای یادگیری چرتکه به شمار می‌رود.
دوره آموزش چرتکه – مبتدی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهام سادات قرشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چرتکه – مبتدی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هومن

یه مقداری از آموزش رو مشاهده کردم، نحوه تدریس مدرس و نوع تصویر برداری خیلی خوبه.

محمد

خوب بود اما نتونستم اونجوری که باید یاد بگیرم اما همین که این آموزش رو داشتید عالی بود چون جایی نتونستم این آموزش و پیدا کنم.

بهرام

بسیار عالی چون برای کودکان مخصوصا و بزرگسالان مانند شطرنج است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی