اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولید صدا با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تولید صدا با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است تمام امکانات نرم افزار کپتیویت (Adobe Captivate) همراه با تمام ویژگی ها ارائه داده شود تا مخاطب پس از مشاهده این فرادرس با تمام بخش های نرم افزار Captivate آشنا شود و پروژه های محتوای الکترونیک خود را تولید کند. ما در این آموزش قصد داریم تا تولید صدا با نرم افزار Adobe Captivate را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تولید صدا با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیوشا کوهستانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید صدا با نرم افزار Adobe Captivate (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mdshmi

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد گرامی و تیم بسیار خوب فرادرس. خدا قوت. واقعا آموزش خوبی بود و چون من در کار تولید محتوا هستم باعث کمک شایانی به بنده شد . همه چیز عالی بود فقط از گروه فرادرس میخوام که برای آموزش های سایت سعی کنند صدای اساتید را بلند تر ضبط کنند که کار عالیشون بهتر و بهتر بشه . و باید از خانم کوهستانیان تشکر ویژه کرد به خاطر این آموزش و تسلط کاملی که به نرم افزار داشتند و توانستند که مطالب و آموزش ها را بسیار رسا و گیرا بیان کنند. و درخواست دیگری که از سایت فرادرس داشتم این است که آموزش های بیشتری در باره این چنین نرم افزار ها قرار دهند تا بتوان به طیف وسیعی از تنوع آموزشی دست یافت. با تشکر فراوان

شکیب غلامی

با سلام و خدا قوت به استاد محترم خانم کوهستانیان و تیم خوب فرادرس ، امیدوارم همیشه عالی باشید ، ممنون بابت این آموزش خوبتون و البته تولید این آموزش ها زمانگیر است و رایگان بودن اونها به این معنی است که گروه فرادرس تنها به منافع خود نگاه نمیکند و منافع مخاطبان را نیز مد نظر قرار می دهد واقعا ممنون از تیم فرادرس و خانم کوهستانیان .

محمد

سلام خیلی خوب بود آموزش این ویدیو ولی اگر امکانش هس صدای ویدیو رو افزایش دهید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی