اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مجموعه آموزشی، سعی شده است که با یک نگرش کلی، مفاهیم بنیادی برنامه نویسی کامپیوتر، انواع زبان های برنامه نویسی، ساختار برنامه های کامپیوتری، انواع داده ها و ساختارهای اطلاعاتی مورد بحث واقع شود و یک دید کلی به مخاطبان ارائه شود. مطالب این آموزش به نحوی تنظیم شده اند که افراد را بر یادگیری هر زبان برنامه نویسی آماده می کند و دیدی کلی در مورد دانش برنامه نویسی به آن ها می دهد. در واقع، می توان این مجموعه آموزشی را، درس شماره صفر هر دوره آموزشی برنامه نویسی دانست. از این رو، اکیدا توصیه می شود که اگر قصد یادگیری هر زبان برنامه نویسی را دارید، حتما این آموزش را، قبلا مشاهده کنید.
دوره آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان اصول و مبانی برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

لیلا

perfectعاالی

بهنام

عالی بود. یاشاسین فرادرس

اشکان

عالی توضیح دادن.

شهریار

آموزش روان و سلیس بدون استرس، دقیق و مسلط در سطح آموزش و با آرزوی موفقیت برای فرادرس

الی

عالی بود ممنون از انتشار این مطلب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی