اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مائده حوائی3.9
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش مناسب طراحان و معماران و سه بعدی سازانی است که می خواهند رندرینگ واقعی، قوی و مطلوبی از محیط تری دی مکس داشته باشند. ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مائده حوائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میشا

اموزش نزدیک به خوب امتیاز دادم. متاسفانه مشکل اکثر اساتید که بسیار ریز بینانه اس البته این دیدگاه در شیوه تلفظ صحیح مفاهیمه که غالبا تمامی اساتید حرفه نرم افزار تپق های بدی رو حین سر فصل اموزشی درباره اصطلاحات رایج میزنند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی