اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت آزمون الکترونیکی با نرم افزار Wondershare QuizCreator
مسیر آموزشی

آموزش ساخت آزمون الکترونیکی با نرم افزار Wondershare QuizCreator

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از رایانه و اینترنت، برای انجام بسیاری از کارها به جای هدر دادن منابع طبیعی، می توان از کامپیوتر و نرم افزارها استفاده نمود. یکی از این موارد ایجاد آزمون های الکترونیکی به جای به کار بردن کاغذ است. در حال حاضر ایجاد آزمون های الکترونیکی، محبوبیت زیادی میان برگزارکنندگان آزمون داشته و روز به روز نیز بر تعداد افراد استفاده کننده از این آزمون ها، افزوده می شود. آزمون های الکترونیکی علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ برای استفاده بهینه از زمان نیز کارآمد هستند. یکی از ابزارهایی که برای ایجاد آن ها وجود دارد، نرم افزار Wondershare QuizCreator است. در این فرادرس، به آموزش نحوه کار با این نرم افزار پرکاربرد، پرداخته می شود.
دوره آموزش ساخت آزمون الکترونیکی با نرم افزار Wondershare QuizCreator دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت آزمون الکترونیکی با نرم افزار Wondershare QuizCreator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی