اطلاعات دوره
آموزش رایگان برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++‎ – سریع و آسان در 150 دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش رایگان برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++‎ – سریع و آسان در 150 دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری یک زبان برنامه‌نویسی دید ما را به علم کامپیوتر گسترده‌تر می‌کند. یکی از زبان‌های پرکاربرد، زبان سی‌پلاس‌پلاس است. می‌توان C++‎ را به عنوان اولین زبانی که به پیش‌نیازی احتیاج ندارد، یاد گرفت. هدف این فرادرس آموزش مفاهیم لازم برای شروع برنامه‌نویسی به زبان سی‌پلاس‌پلاس در کمترین زمان است. در این آموزش به مواردی مانند: آرایه و رشته، نوع شمارشی، استراکچر، یونیون، اشاره‌گر، تابع و فایل پرداخته می‌شود.
دوره آموزش رایگان برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++‎ – سریع و آسان در 150 دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++‎ – سریع و آسان در 150 دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر حسین

این آموزش ارش بسیار زیادی رو داراست.خسته نباشید استاد عالی بود

رزا

عالی

بهزاد

هم عالی توضیح میدن، هم اینکه از زمان آموزش بیشترین استفاده رو کردن. از بهترین اساتید. این آشنایی باعث شد 2 تا دوره دیگه از این استاد انتخاب کنم.

پویا

عالی

شهاب

با درود و احترام بسیار عالی مفید کامل بدون اتلاف وقت که نشان دهنده توانایی و دانایی دکتر شیرافکن مدرس محترم میباشد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی