اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی شی گرا در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی شی گرا در پایتون Python

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس مفاهیم شی گرایی در پایتون مانند: کلاس، ارث بری، پلی مورفیسم (Polymorphism)، سر بارگذاری و... با ساده ترین روش و با ذکر مثال آموزش داده می شود، به طوری که ابتدا مفاهیم به صورت تئوری آموزش داده می شود و سپس این مفاهیم در محیط عملی با مثال های متنوعی بررسی می شوند. هدف این فرادرس آموزش مهارت های عملی لازم برای پیاده سازی شی گرایی در پایتون است. این فرادرس می خواهد مباحث پایه و اساسی مرتبط با مفاهیم شی گرایی را به ساده ترین حالت ممکن بررسی نماید و نکاتی را مطرح نماید که رعایت آن ها اثر بسیار زیادی بر روی کیفیت برنامه نویسی خواهد داشت.
دوره آموزش برنامه نویسی شی گرا در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی شی گرا در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید

نت های وسط ویدیو خیلی عالیه ولی تن صدای یکمی اذیت میکنه

ایوب

کاربردی نبود خیلی و بعد از دیدن نمیتونستیم متوجه بشیم که تو چه زمینه ای می تونیم این آموزش هارو استفاده کنیم.

مهدی

با تشکر از مجموعه فرادرس و استاد شیرافکن عزیز استاد بسیار به مبحث مسلط هستند و از گفتن صحبت های اضافه و شوخی خودداری می کنند. بنابراین زمان هدر نمی رود و کاملا مفید سپری می شود. به همه علاقمندان یادگیری بحث شیء گرایی در پایتون توصیه میکنم این آموزش رو خریداری کنند.

حبیب

توضیحات بسیار عالی و تکمیل بود واقعا بیان استاد و مطالب خوب وبد.

وحید

آموزش هیچ کم و کسری نداشت عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی