اطلاعات دوره
آموزش اکسس Access + کدنویسی وی بی ای VBA
مسیر آموزشی

آموزش اکسس Access + کدنویسی وی بی ای VBA

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدحسین مهدوی4.4
  • زمان:7 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی کرده ایم به علت گستردگی مطالب و نکات استفاده از نرم افزار اکسس، تا حدی که توانستیم همه مطالب را تحت پوشش قرار دهیم و علاوه بر استفاده از تمامی اجزای یک پایگاه داده از قبیل ایجاد فرم، جدول، کوئری و گزارش، کدنویسی VBA را نیز آموزش دهیم. تقریباً می توان گفت شما با دیدن این مجموعه آموزشی اکثر نیازهای خود را در محیط کار و آموزشی برآورده می سازید.
دوره آموزش اکسس Access + کدنویسی وی بی ای VBA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین مهدوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسس Access + کدنویسی وی بی ای VBA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آموزش خوبی بود ولی فکر می کنم که اگر آموزش پروژه محور باشه یا اینکه استاد توی کادر باشه بهتر بتونیم ارتباط بگیریم با آموزش.

سهیل

خودم در زمینه آموزش هستم بسیار جامع و قدم به قدم آموزش دادن.

عبدالحمید

کامل نکردم آموزشو ولی تا اینجایی که دیدم فهمیدم که استاد خیلی خوب تدریس می کردند، با حوصله بود و اینکه آدم خوب یاد می گیره.

عباس

مدرس خوب توضیح میدادن و من کامل متوجه شدم.

امیررضا

مدرس با حوصله بالا تدریس می کردند و به این مبحث خیلی علاقه مندم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی