اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با پایتون Python

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر3.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پویا جمالی4.2
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، ما ربات های تلگرام را توسط زبان برنامه نویسی پایتون 3 راه اندازی خواهیم کرد. استفاده از پایتون، به کاربر این قابلیت را می دهد که به جای تمرکز بر پیچیدگی های عموم زبان های برنامه نویسی در استفاده از دستورات و رسم الخط تنها بر توسعه الگوریتم و قابلیت های ربات خود تمرکز کند، همچنین برای علاقه مندانی که از قبل به هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب مسلط نیستند یادگیری این زبان، سریع ترین راه رسیدن به مقصود، یعنی همان راه اندازی یک ربات تلگرام می باشد. در پایان این فرادرس خواهید آموخت که چگونه یک ربات تلگرام ساده بسازید و تا حد مقدماتی، آن را توسط زبان برنامه نویسی پایتون مدیریت نمایید.
دوره آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پویا جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شاهین

با سلام؛ نوع آموزش خوب بود، با تشکر از زحمات شما.

سجاد

سلام. این آموزش در سه بخش ارائه میشه و فقط بخش آخر هست که یکم توضیحات داره (البته که توضیحات بسیار ناکافی بود) اصلا قابل مقایسه با پایتون مقدماتی و تکمیلی فرادرس نیست.

شروین

سلام . اگه پایتون مقدماتی رو بلد باشید، این دوره خیلی شیک و راحت، درست کردن بات رو یاد میده. در کل این دوره خوب بود به نظرم. ماژول های دیگه ای مثل pyhton -telegram - bot هستن ولی مزیت بزرگی که این اموزش نسبت به بقیه داشت، این بود که دیگه نیازی به تعیین پروکسی پورت و password و .... نداشت. راحت با وصل کردن خود فیلتر شکن سیستم، بات کار میکرد.

رضا

سلام. اصلا آموزش خوبی نیست و پیشنهاد نمیدم یه آموزش سطحی و بی‌تکنیک هست. معذرت، فقط نظر شخصی خودم هست.

فاطمه جعفری

خدایی اومدم کامنت هارو خوندم گفتم عجب دوره بدی هست(ببخشید استاد :))) ) دوره رو خریدم،واقعا میگم نسبت به چیزایی که دیدم عالی بود،حداقل برای استارت، استاد خودشون گفتن که باید خودتون سرور بخرید،  خلاصه من که راضی بودم،بیس کار منو ساخت،از یه جایی به بعد فقط خودتونید که باید به خودتون کمک کنید استاد واقعا خوب بودند موفق باشید :)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی