اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پایتون ویژه نوجوانان – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون ویژه نوجوانان – بخش یکم

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان پایتون (Python) به علت سادگی و پرکاربرد بودن آن یکی از مناسب‌ترین زبان‌ها برای شروع برنامه‌نویسی است. در این آموزش فرض بر این است که مخاطب هیچ آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی ندارد. در ابتدا با مفاهیم الگوریتم، فلوچارت و سپس با مفاهیم برنامه‌نویسی به تدریج آشنا می‌شود و در انتها قادر خواهد بود در حد قابل قبولی برنامه‌نویسی کند.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون ویژه نوجوانان – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون ویژه نوجوانان – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

برای پسرم گرفتم واقعا راضی بودم بچه منو علاقه مند کرد به این رشته ممنونم از فرادرس.

حبیب

حرف نداره عالی.

شهریار

آموزش خوبی رو ارائه کردند، فقط فضای کارآموزی رو برای بچه ها فراهم کنید بهتر میشه.

زهرا

خیلی آموزش عالی ای بود. استاد خیلی پر و با سواد بودن و برای شروع عالی بود.

فرشید شیرافکن

سلام به مخاطبین گرامی. ممنون که با نوشتن نظرات پر مهرتون در این قسمت به من انرژی می دهید. اگر سوالی در رابطه با نحوه مطالعه آموزش ها و یا مسیر یادگیری دارید، می توانید در صفحه اینستاگرام من بپرسید. شماره تماس من در انتهای هر آموزش داده شده است. فرشید شیرافکن مدرس آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی