اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی تصویری به کودکان با زبان اسکرچ Scratch
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی تصویری به کودکان با زبان اسکرچ Scratch

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیده نگهدار4.8
  • زمان:6 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان اسکرچ (Scratch) برای آموزش به کودکان ۸ الی ۱۶ سال طراحی شده است اما به جرات می توان گفت که زبانی بسیار مفید برای بزرگسالانی است که به تازگی قصد فراگرفتن مفاهیم برنامه نویسی را دارند و به این افراد توصیه می شود که Scratch اولین زبانی باشد که می آموزند. مهارت هایی که در این زبان برنامه نویسی و در این فرادرس آموخته می شوند قابل استفاده در زبان های پایه ای برنامه نویسی همچون: جاوا و پایتون و… (در رتبه بندی محبوبیت و کاربردی بودن زبان های برنامه نویسی، جاوا در رتبه اول و پایتون چهارم است) می باشد، در واقع می توان آشنایی با مفاهیم و کاربردهای زبان Scartch را پیش نیاز یادگیری همه زبان های برنامه نویسی دیگر دانست.
دوره آموزش برنامه نویسی تصویری به کودکان با زبان اسکرچ Scratch دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیده نگهدار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی تصویری به کودکان با زبان اسکرچ Scratch را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا

عالی

وحید

فرزندم خیلی ازش استفاده کرد هم تونست تغییراتی تو PC و توی موبایل انجان بده . من که خیلی راضیم.

مهدي

تمام آموزش های این مدرس عالی هستن. بیان خیلی روان و شیوایی دارن.

زینب

کامل و جامع تمام مطالب را بیان کردند. هزینه آموزش خیلی عالی بود.

علیرضا

برای برادرم تهیه کرده بودم و واقعا آموزش جالبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی