اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم ورک کیوت Qt برای توسعه نرم افزارها با سی پلاس پلاس C++‎
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک کیوت Qt برای توسعه نرم افزارها با سی پلاس پلاس C++‎

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کیوت (Qt)، یک فریم‌ورک (Framework) برای ساخت و توسعه برنامه‌های Cross - Platform است که توسط شرکت The Qt Company توسعه داده شده است. با استفاده از کیوت می‌توان برنامه‌ها را یک بار نوشته و آن‌ها را در سیستم‌عامل‌های: دسکتاپ و موبایل، جاسازی کرد و بدون بازنویسی کد منبع به کار برد. کیوت یک چارچوب رابط کاربری (User - Interface framework) است. با کنار هم قرار گرفتن زبان C++‎ و کیوت می‌توان هر کاری را انجام داد.
دوره آموزش فریم ورک کیوت Qt برای توسعه نرم افزارها با سی پلاس پلاس C++‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک کیوت Qt برای توسعه نرم افزارها با سی پلاس پلاس C++‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

بسار عالی بود. همه چی تموم بود.

مهدی

آموزش رو مشاهده کردم، کلیات رو خیلی خوب بیان کرده بودند.

افشین

خب مدرس از نظر من که روی موضوع مسلط هستن و توضیحاتم خوب ارائه می کنن.

محسن

آموزش خیلی کاملی هست نمونه فارسی به این کاملی جایی ندیده بودم.

a a

خوبه ولی قدیمه. الان کیوت ۶ با C++17 نیازه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی