اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – مقدماتی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:29 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سپهر ابیانه4.6
  • زمان:6 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در گذشته به منظور کنترل پروسه های صنعتی و تولیدی از سیستم های کنترل رله ای استفاده می شد اما مصرف بالای انرژی و عیب یابی و تعمیرات طاقت فرسای این سیستم ها از جمله دلایلی بود که تولید کنندگان و پژوهشگران صنعت کنترل را به فکر جایگزین مناسبی برای این سیستم ها انداخت. (PLC (Programmable logic controller در واقع یک کامپیوتر دیجیتال صنعتی است که برای کار در شرایط سخت، طراحی و ساخته شده است و یکی از جایگزین های مناسب سیستم های کنترل رله ای است.
دوره آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپهر ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید

تا یه حدودی رفتم جلو با این آموزش، خودم دانشجو بودم از فرادرس فقط آموزش تهیه می کردم و حتی یه سری از دوستام تو فرادرس آموزش ارائه می کردند. واقعا آموزش ها با آگاهی بود.

یوسف

بسیار دوره عالی هست و کامل توضیج دادن و خیلی خوب مثالهای متنوعی در دوره وجود داره

علی

از مبتدی تا پیشرفته رو شرح دادن واقعا عالی بود.

نرسی

فوق العاده بود. ایشون انقدر تمرین حل میکردن که واقعا من مونده بودم که چقدر ایشون دارن برای یادگیری ما تلاش می کنن. مثال های متنوع. تشکر.

رامین

من قبلا در این خصوص جای دیگه دوره دیده بودم . در مقایسه با اون دوره موضوعات جامع تر پوشش داده شده اما بهتر بود مثال های عملی بیشتری بیان میشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی