اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور پایتون Python – ساخت Music Player
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پایتون Python – ساخت Music Player

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه زبان برنامه نویسی پایتون (Python) برنامه نویسان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. سادگی برنامه نویسی با این زبان، قدرتمند بودن آن و وجود کتابخانه های فراوان برای این زبان، روز به روز بر میزان محبوبیت آن اضافه می کند و برنامه نویسان زیادی تمایل دارند پایتون را یاد بگیرند. یکی از بهترین روش های یادگیری یک زبان برنامه نویسی، آموزش های به صورت پروژه محور است. ما در این فرادرس قصد داریم با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون، به نحوه ساخت یک Music Player ساده بپردازیم که امکان Load کردن موسیقی، پخش، توقف و همچنین امکان کم و زیاد کردن صدای آن را داشته باشد.
دوره آموزش پروژه محور پایتون Python – ساخت Music Player دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پایتون Python – ساخت Music Player را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ملیحه

به نظرم دوره خوببه، بنده خودم مدرس پایتون هستم و این آموزش رو به خاطر علاقه م گرفتم تا ببینم پروژه ای که کار میشه چه جوریه. یه قسمتایی که داشت مثلا ساخت DUI خیلی جالب بود، ولی یه سری جاها هم نیاز بود که داشته باشه و چیزای اضافه تری بگه که توضیح داده نشده بود. در کل خیلی مفید بود.

سجاد

فوق العاده ست، ایشون عالی درس دادند.

مهدی

خوب، فقط آخرای فیلم که مفاهیم پیچیده تری استفاده شده، توضیحات کمتری داده شده .

امیررضا

عالی بود

محمد امین

دوره ی بسیار خوبی هست و می شه واقعا به عنوان MusicPlayer استفاده کرد از آقای جباری خیلی ممنونم از دوره ی خوبتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی