اطلاعات دوره
آموزش SQL Server اس کیو ال سرور – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش SQL Server اس کیو ال سرور – تکمیلی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اس کیو ال سرور (SQL Server) یک زبان پایگاه داده، به منظور ذخیره و بازیابی اطلاعات، مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های شاخصی که این زبان دارد باعث شده است در کاربردهای تجاری و علمی از آن بهره گرفته شود و اهمیت آن تا اندازه ای است که حتی در برخی از رشته های دانشگاهی در سطح جهانی نیز تدریس می گردد. در فرادرس حاضر، هدف بر آن است که قابلیت های SQL به صورت کاربردی و براساس مثال های دنیای واقعی تشریح شوند. فرادرس حاضر، می تواند برای برنامه نویسان، دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات با تمامی گرایش ها و کارکنان فناوری اطلاعات سازمان ها و موسسات مختلف، مفید باشد.
دوره آموزش SQL Server اس کیو ال سرور – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر یوسف مسعودی سبحان زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش SQL Server اس کیو ال سرور – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فتح الله

مطالب جدید و کمک کننده و کاربردی بودن. خیلی خوب بود.

خسرو

7 یا 8 جلسه این آموزش رو فعلا دیدم به نسبت آموزش های دیگه تو سایت های دیگه حتی، کامل و با جزئیات بیشتری آموزش میدادن.

محمد

کامل ندیدم، فقط به بعضی از قسمت ها نیاز داشتم، دنبال تعاریف یه سری نکته بودم که تو اینترنت پیدا نکرده بودم.

محسن

کامل ندیدم اما کاربردی بود.

مهشید

محتواش دقیق تر و کامل تر بود و برای حوزه کاری که من مد نظرم بود متناسب بود. خسته نباشید میگم به تیم فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی