اطلاعات دوره
آموزش داده ساختارها و الگوریتم ها در برنامه نویسی پایتون (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش داده ساختارها و الگوریتم ها در برنامه نویسی پایتون (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ما سعی می‌کنیم که جنبه‌های مختلفی از برنامه‌نویسی پایتون و مخصوصا، داده ساختارها، الگوریتم‌ها و رشته و متن را آموزش دهیم. با رنج وسیعی از عملیات بر روی داده ساختارها و الگوریتم‌های بهینه برای این عملیات آشنا می‌شوید، با رشته‌ها و فایل‌‌های متنی کار کرده و برای عملیات پرتکرار و پر استفاده با رشته‌ها و متن‌ها، روش‌های بهینه‌ای را فرا می‌گیرید. در واقع در این فرادرس سعی بر این است تا المان‌های لازم برای برنامه‌نویسی حرفه‌ای با پایتون آموزش داده شود. ما در اين آموزش قصد داريم تا  داده‌ساختارها و الگوریتم‌ها در برنامه‌نویسی پایتون را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش داده ساختارها و الگوریتم ها در برنامه نویسی پایتون (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده ساختارها و الگوریتم ها در برنامه نویسی پایتون (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی