اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی کتابخانه ReactJS در جاوا اسکریپت
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی کتابخانه ReactJS در جاوا اسکریپت

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نیلوفر کلاهچی4
  • زمان:5 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس مقدمات برنامه‌نویسی با کتابخانه ReactJS که از تکنولوژی‌های نوین برنامه‌نویسی رابط کاربری است، ارائه شده است. ReactJS کتابخانه معرفی شده از سوی Facebook برای ساخت رابط کاربری در سال 2013 توسط جردن واک (Jordan Walke) است. React  قابلیت ایجاد وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیش‌رونده یا PWA (Progressive Web Apps) را دارد و همچنین با معرفی فریم‌ورک React Native امکان تولید اپلیکیشن در پلتفرم‌های Android, iOS, MAC و حتی ویندوز را نیز فراهم کرده است. یادگیری این کتابخانه یکی از امتیازات برنامه‌نویس‌های Front-End است و از نظر میزان دستمزد، جزو تخصص‌های پردرآمد است. با توجه به رو به رشد بودن این تکنولوژی و جامعه قوی، امکان پیشرفت آن در حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی رابط کاربری رو به افزایش است.
دوره آموزش مقدماتی کتابخانه ReactJS در جاوا اسکریپت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیلوفر کلاهچی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی کتابخانه ReactJS در جاوا اسکریپت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

perfectعالی

دنیز

سلام و خسته نباشی به مجموعه فرادرس مطالب و بیان مدرس مفید و کاربردی هست، لطفا با همین مدرس محتوا و مطالب جدیدی به آموزش اضافه کنید.

فاطمه

آموزش خوبیه ولی نیاز به آپدیت داره و syntax قدیمیه.( مثلا درس6، Routing) من قبل از خرید نتونستم تاریخ انتشار آموزش رو ببینم که قطعا در خرید دوره تاثیر داره. 

مصطفی

فوق العاده بود. عالی بود. ممنونم خواهش میکنم آموزش دیگر سرفصلهای ادونس ریئکت رو هم ارائه بفرمایین axios, rest api , webpack , ...

پرویز

باسلام. من تازه پارت پنجم رو تموم می کنم تا اینجا که مدرس خیلی عالی توضیح داده و بر مطالب مسلط هستن، سرفصل ها به شکل خوب انتخاب شده. به دوستانی که تصمیم دارن ری اکت جی اس رو یاد بگیرند من این کورس رو توصیه می کنم، چون این کورس ارزش خرید بسیار بالایی داره و از خریدش پشیمون نمیشن. از گروه فرادرس هم بسیار متشکرم که کورس ها را با قیمت های خیلی مناسب منتشر می کنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی