اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – تکمیلی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سپهر ابیانه4.6
  • زمان:2 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در ادامه آموزش برنامه نویسی مقدماتی کنترل کننده های برنامه پذیر با نرم افزار SIMATIC Manager، در این آموزش مباحث پیشرفته برنامه نویسی مطرح می گردد. تاکنون همه برنامه ها در محیط OB1 برنامه نویسی گردید اما در این فرادرس با افق های جدیدی در برنامه نویسی PLC های زیمنس آشنا خواهید شد. بی تردید محفوظ ماندن اطلاعات یا حفظ بخشی از آن ها در برنامه نویسی حتی در صورت قطع برق، امری مهم و حیاتی به حساب می آید که طریقه راه اندازی PLC می تواند نحوه برخورد آن را با این موضوع روشن نماید. در طول پروسه ممکن است شرایط خاصی پیش آید که اجرای بعضی فرمان ها نسبت به OB1 از اولویت بیشتری برخوردار باشد که این شرایط با برنامه نویسی وقفه ها تعریف و مشخص می گردد.
دوره آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپهر ابیانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پی ال سی PLC با سیماتیک SIMATIC Manager – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

ایتو گرفتم که دوره قبل رو تکمیل کنه و واقعا کنار هم پکیج خوبی بودن.

رهام

بسیار عالی ..ممنونم از تیم بسیار خوب و عالیتون امیدوارم همیشه و در همه حال موفقیت پیش روی شما باشه..ممنونم از مهندس ابیانه بابت بیان عالی و نوع آموزش زیباتون در پناه حق باشید

سید محمود

تقریبا برای کارم تهیه کردم و توضیحات کامل و جامع بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی