اطلاعات دوره
آموزش ساخت سیستم آزمون گیر در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سیستم آزمون گیر در سی شارپ C#‎

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عبداله اسکندری4.4
  • زمان:4 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، شما با نحوه پیاده سازی سیستم آزمون گیر آشنا خواهید شد. سیستم آزمون گیر دارای یک سری نکات در طراحی دیتابیس و کد نویسی بوده که شما به صورت کامل با این نکات، آشنا می شوید و در سیستم های مشابه می توانید از آن ها استفاده کنید. در این آموزش، شما به صورت کامل و اصولی با نحوه پیاده سازی سیستم آزمون گیر آشنا خواهید شد.
دوره آموزش ساخت سیستم آزمون گیر در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبداله اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سیستم آزمون گیر در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر حسین

سلام با تشکر از مجموعه اموزشی فرادرس واقعا واقعا واقعا کارتون عالی تشکر از استاد عزیز واقعا خیلی بیشتر از اون چیزی که در دانشگاه یاد گرفتیم (تقریبا هیچی ) از مجموعه فرادرس یاد گرفتیم امیدوارم همیشه در حال پیشرفت باشید هشتک دانشجو خسته :)

امیر

همه آموزشهای سی شارپ تهیه کردم واقعا همشون خوب و راضی کننده هستن.

عاطفه

واقعا از این آموزش راضی بودم و کار من راه انداخت یعنی دقیقا همون چیزی که میخام بود شسته رفته همه چی توضیح داده بودن البته آموزش لینوکس تهیه کرده بودم اونم فوق العاده بود

فرجی

سلام خسته نباشید. این اموزش یه اموزش جامعی هست ولی ای کاش مدرس این اموزش کمی به جزییات میپرداختن تا اموزش از حالت صرفا ساخت بیرون بیاد ونیز فضایی بود تا با استااد مدرس در ارتباط بود نسبت به سوالات.متشکرم

hossein mirzaie

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیزم بنده از این آموزش لذت بردم بهترین هارو براتون آرزو دارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی