اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با مفاهیم اولیه شی گرایی در پایتون (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با مفاهیم اولیه شی گرایی در پایتون (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف این فرادرس آموزش مهارت‌های عملی لازم برای پیاده‌سازی شی‌گرایی در پایتون است. این فرادرس می‌خواهد مباحث پایه و اساسی مرتبط با مفاهیم شی‌گرایی را به ساده‌ترین حالت ممکن بررسی نماید و نکاتی را مطرح نماید که رعایت آن‌ها اثر بسیار زیادی بر روی کیفیت برنامه‌نویسی خواهد داشت. ما در این آموزش قصد داریم تا مفاهیم اولیه شی گرایی در پایتون را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با مفاهیم اولیه شی گرایی در پایتون (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با مفاهیم اولیه شی گرایی در پایتون (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالی بود هم رایگان هست و  این که تدریس خوبی دارند؛ مدت کم و خلاصه و کار امد بودن موضوع

دانیال

واقعا آموزش عالی ای بود.

ضیاالدین یوسفی

خوب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی