اطلاعات دوره
آموزش معرفی متلب و سیمولینک برای شبیه سازی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معرفی متلب و سیمولینک برای شبیه سازی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحمت اله خضری4.5
  • زمان:20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیمولینک نرم افزاری است که شما برای شبیه سازی سیستم های دینامیکی می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار زیرمجموعه نرم افزار متلب است که دارای کتابخانه های زیادی در زمینه رشته های مختلف از جمله برق و مکانیک است.
دوره آموزش معرفی متلب و سیمولینک برای شبیه سازی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحمت اله خضری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی متلب و سیمولینک برای شبیه سازی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیررضا

خیلی خوب

مرضیه

این آموزش بهترین و کاملترین آموزش پایه ای برنامه نویسی متلب می باشد. پس از تهیه ی کتاب های فراوان در زمینه آموزش برنامه نویسی متلب، تنها این آموزش بود که توانایی برنامه نویسی متلب بنده را افزایش داد. چرا که در کتابها فقط یکسری توابع برنامه نویسی متلب معرفی شده است و مثال های یکپارچه ای نیز در کتابها وجود ندارد. ولی در این آموزش مثالهای یکپارچه و زیادی وجود دارد که حالت های مختلف توابع را میشه یاد گرفت. از طرفی هزینه ی نه چندان زیاد این آموزش و کیفیت بالای آن نیز از مزیت های این آموزش می باشد. با تشکر.

seyed mehdi mostafavi

سلام بسیار ممنون از سایت بی نظیر فرادرس و عوامل زحمتکش سایت لزوم به اموزش نرم افزار ها ی کاربردی و سایر نرم افزار ها و به همت سایت فرادرس که بی شک بزرگترین و قدرتمندترین سایت اموزشی کشور می باشد باعث بوجود امدن بستری برای اموزش کسانی که دسترسی به کلاس های اموزشی را ندارندفراهم شده و همین امر موجب پیشرفت و ابادانی کشو ر مان میشود امید است این امر بزرگ و مهم که با کوشش این سایت و عوامل ان بدست امده همچنان ادامه داشته باشد ... ممنون از همه عوامل فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی