اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم حسابداری و انبارداری
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم حسابداری و انبارداری

919,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 919,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:13 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به این که در دروس دانشگاهی بر اساس سرفصل های دانشگاهی در درس مهم برنامه نویسی، سرفصل های بخش مهم بانک اطلاعاتی را در برنامه نویسی پوشش نمی دهند، به همین دلیل تهیه و یادگیری این آموزش کاربردی و کاملا پروژه محور برای دانشجویان و علاقه مندان به برنامه نویسی بسیار مهم و مفید است. در این آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی سی شارپ، به صورت ساده و کاربردی با امکانات و تکه کدهای کمیاب توضیح داده شده است و شما می توانید با استفاده از آموزش ها و کدهای استفاده شده در این فرادرس به راحتی نرم افزار مورد نیاز خود را کدنویسی کرده و نیز وارد بازار کار شده و از برنامه نویسی کسب درآمد کنید.
دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم حسابداری و انبارداری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 919,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – سیستم حسابداری و انبارداری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

خیلی ریز به ریز توضیح دادند برای مبتدی ها واقعا مناسبه با جزئیات و با حوصله بود.

محمد

قابل درک بود ولی افراد ضعیف خیلی نمیتونن این آموزش رو درک کنن شاید براشون سنگین باشه ولی نکات بسیار عالیی داشت.

محمد مهدی

این آموزشی هست که واقعا جاهای دیگه گرونه ولی تو فرادرس قیمت مناسبه و آموزش هم پروژه محور بود هم این که کارو خوب یاد گرفتم.

اسماعیل

واقعا عالی بود انصافا راضی بودم خیلی خیلی آموزش خوبی بود.

زهرا

بیان و تفاهیم عالی بود. جوری بود که مطالب را میشد به کار گرفت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی