اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چارچوب توسعه تحت وب ASP.NET MVC
مسیر آموزشی

آموزش چارچوب توسعه تحت وب ASP.NET MVC

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :49 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نیما مسقدی4.7
  • زمان:20 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه میلیون ها وب سایت وجود دارد که هر لحظه نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. شما نیز می توانید با آموختن شیوه ایجاد یک وب سایت، از این پتانسیل نهایت استفاده را ببرید و آنچه در ذهن دارید را به شکلی که مدنظرتان است ارائه دهید. تنها چیزی که شما نیاز دارید، آموختن یک چارچوب توسعه تحت وب است. در این آموزش به صورت کامل و قدم به قدم، از اصول پایه تا پیشرفته چارچوب توسعه ASP.NET MVC 5 آموزش داده شده است به گونه ای که برای تمامی افراد در هر سطحی که باشند، مفید خواهد بود.
دوره آموزش چارچوب توسعه تحت وب ASP.NET MVC دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نیما مسقدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چارچوب توسعه تحت وب ASP.NET MVC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

عالی بود.

حشمت

سلام کاملا منظم و هدفمند مفاهیم بصورت کاربردی و ساده تشریح نموده اند، بسیار تشکر.

maryam

خیلی ممنون از تدریس عالی . به من کمک بزرگی شد ازتون ممنونم. توضیحات کامل و با حوصله ارایه شده بود و زبان تدریسشون هم عالی بود.

طهورا

نحوه ارائه مطلب ایشون خیلی مفید بود چون تو محیط نرم افزاری توضیح میدادند.

محسن

احسنت عالی بود از دانش اموخته دانشگاه شریف انتظاری کمتر از این نیست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی