اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با شعر انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با شعر انگلیسی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مریم معین خرازی4.8
  • زمان:8 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس با توجه به مهم ترین عناوین و بر پایه سرفصل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای درس شعر انگلیسی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی تهیه شده است. در این آموزش، در ابتدا ویژگی های بارز شعر انگلیسی از جمله ساختار شعر و الگوهای آوایی، آرایه های مجاز، انواع شعر و همچنین تفاوت بین تجزیه - تحلیل و نقد شعر را مورد بررسی قرار می دهیم، سپس در قسمت های بعد با برخی از مهم ترین دوره های ادبی، آشنا می شویم و اشعار حائز اهمیت شعرای شاخص آن دوره را تجزیه و تحلیل می نماییم.
دوره آموزش آشنایی با شعر انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم معین خرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با شعر انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آیدا

توضیحات خیلی کامله

محمد

من میخواستم مهاجرت کنم میخواستم هر چیزی که مربوط به انگلیسی و زبانش هست رو یاد بگیرم، این آموزش هم برای منی که زبان انگلیسیم نسبتا خوبه، مفید بود.

احمد

خیلی آموزش جالبی بود خیلی کمکم کرد.

زهرا

این آموزشو به خاطر کنجکاوی خودم گرفت خیلی برام جدید و خوب بود.

بنت الهدی

با وجود اینکه رشته تحصیلیم ادبیات انگلیسی نیست بسیار از شیوه تدریس و مطالب لذت بردم.سپاسگزارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی