اطلاعات دوره
آموزش فریم ورک اسپرینگ Spring در جاوا
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک اسپرینگ Spring در جاوا

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر3.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مصطفی عنبرمو4.6
  • زمان:5 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، یادگیری مقدماتی فریم ورک Spring است. این آموزش پروژه محور خواهد بود و شما مرحله به مرحله آموزش را با مثال هایی ساده اما مناسب یاد خواهید گرفت. در نهایت یک پروژه ساده کتابخانه را با معماری Spring بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش فریم ورک اسپرینگ Spring در جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی عنبرمو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک اسپرینگ Spring در جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پدرام

آموزش نصب و راه اندازی عالی اما بعد از اون بیشتر شبیه به یه فیلم تند شده بود و مدل توضیح دادن بیشتر برای کسی که کاملا این کار رو بلده مناسب بود.و اصلا شبیه به آموزش نبود.مثل اینکه من بخوام برای همکارم توضیح بدم که چه کاری انجام دادم.

محمد علی

خیلی تند بود باید چند بار یک صحنه از فیلم رو ببینی تا بفهمی. ولی اموزش پایه ای خوبی بود. خلاصه خوب ولی زیادی سریع

دانیال

چند قسمتی رو مشاهده کردم راضی بودم، به نظرم همه آموزش های فرادرس کمک کننده هستند.

محمد

ممنون از آقای عنبر مو عالی بود

محمد

ممنون از شما واقعا زحمت کشیدین و عالی هم بود تشکر ویژه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی