اطلاعات دوره
آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در پایتون Python

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون (Python) یک زبان شی گرا است که در زمینه ها و گرایش های مختلفی کاربرد دارد و به صورت فوق العاده گسترده در حال پیشرفت و گسترش می باشد. در مهندسی نرم افزار، الگوی طراحی برای حل یک مشکل در طراحی نرم افزار، ارائه می شود. الگوهای طراحی، یکی از مسائل داغ در طراحی نرم افزار است. استفاده از پایتون، موجب کاهش زمان مورد نیاز برای ساخت و توسعه یک نرم افزار می باشد. در این فرادرس ما به دنبال ارائه الگوهای طراحی برای مشکل های موجود در برنامه نویسی به زبان پایتون می باشیم.
دوره آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین پترن در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجتبی

عالیه- استاد پژمان در برنامه نویسی فنی وکار بلدی هستند و سواد بالایی دارند.

کامران

برای کارم نیاز داشتم با این آموزش به خیلی چیزا دست پیدا کردم.

وحید

موضوعی بود که کمتر جایی دیده میشه به مسائل مهم خیلی پرداخت شده بود.

سعید

خوبه

محمد

تا حالا ندیده بودم که جایی الگوهای طراحی رو یکجا و به صورت مدون در کنار هم داشته باشه. از نظر من که بیسم مالی یه و برنامه نویسی نیستم، استاد خیلی به زبان ساده درس میدند. کلا درس های استاد اقبالی رو دوس دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی