اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony Search در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony Search در متلب MATLAB

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از مدل سازی و شبیه سازی فرایندی که یک آهنگ ساز برای هارمونیزه کردن یک قطعه موسیقی طی می کند، الگوریتمی استخراج شده است که امروزه آن را به نام جستجوی هارمونی (Harmony Search) یا به اختصار HS می شناسیم. در فرادرس جامع الگوریتم جستجوی هارمونی (Harmony Search) در متلب (MATLAB)، مبانی تئوری و نظری مربوط به جستجوی هارمونی و همچنین پیاده سازی عملی آن در محیط متلب به صورت گام به گام مورد بررسی واقع شده است.
دوره آموزش الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony Search در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم جستجوی هارمونی Harmony Search در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ابراهیم

مدرس خیلی عالی بود فن بیانشون. آموزش هم خیلی کاربردی و عملی بود.

امید

یکی بمن بگه که این آموزش هارمونی آیا تاثیر داره برای تقویت آهنگسازی یا نه ... یا اینکه با این آموزشها میشه هارمونی یک ملودی رو ساخت

morteza

یکی از جالب ترین آموزش های فرادرس و الگوریتم های فراابتکاری، آمورش الگوریتم هارمونی سرچ می باشد، آقای کلامی مباحث موسیقی و نت های علم موسیقی رو هم یاد میدن و یک دید مهندسی به موسیقی رو تشریح می کنن که باعث میشه این الگوریتم رو بهتر درک شه، بخش اول که مربوط به تئوری الگوریتم هارمونی هست همراه با فلوچارت الگوریتم هارمونی هست و بخش دومش هم که کدتویسی در متلب رو شامل میشه و طبق فلوچارت و قدم به قدم تشریح میشه و در انتهای آموزش نیز تمامی پارامتر های این الگوریتم بررسی میشه و سعی میشه بهینه ترین حالتش بدست بیاد. آقای کلامی در زمینه ی الگوریتم های فراابتکاری واقعا استاد به تمام معنا هستند. انشاالله موفق باشین

مهری

خدا قوت. از سایت بسیار خوبتان متشکرم. در این آموزش کلیات الگوریتم ها و مثال ها عالی بودند و اینکه آموزش فقط تئوری نیست و بخش های عملی دارد عالی است.

حسین ایزدطلب

من این آموزش را برای پایان نامه ام تهیه کردم و پس از تهیه به بسیاری از دوستانم توصیه کردم. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی