اطلاعات دوره
آموزش اوراکل اپکس – تولید و توسعه نرم افزارهای تحت وب با Oracle APEX – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش اوراکل اپکس – تولید و توسعه نرم افزارهای تحت وب با Oracle APEX – تکمیلی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اپکس (APEX)، یک فریم‌ورک توسعه نرم‌افزار برای برنامه‌های تحت وب، همراه با دیتابیس اوراکل (Oracle) است. اوراکل با ارائه اپکس، یک راهکار ساده در دسترس دانشجویان و شرکت‌ها قرار داده است که برای کار با آن نیازی به یادگیری زبان برنامه‌نویسی جدیدی نبوده و تنها آشنایی با مباحث پایگاه داده کافی است. هدف ما در این آموزش این است که با آموخته‌های بخش مقدماتی این اموزش و بخش تکمیلی که با نسخه 20 انجام می‌شود و به صورت نصب بر روی Pluggable Database از روش ORDS است به صورت امن‌تر و حرفه‌ای‌تر با قابلیت‌های بیشتر در نسخه جدید، برنامه‌های تحت وب تولید کنیم.
دوره آموزش اوراکل اپکس – تولید و توسعه نرم افزارهای تحت وب با Oracle APEX – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمدرضا ایزدی شهرکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اوراکل اپکس – تولید و توسعه نرم افزارهای تحت وب با Oracle APEX – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابراهیم

آموزش کاملا به صورت عملی بود وگفته های مدرس رو میشد پیاده سازی کرد. فن بیان ایشون واقعا عالی بود.

رضا

آموزش فوق العاده بود، فن بیان مدرس خیلی عالی بود و باهاش ارتباط گرفتم.

محمد

واقعا آموزش عالی ای بود. ممنون از استاد ایزدی و همچنین فرادرس.

علیرضا مشایخی

با سلام این اموزش بسیار کاربردی است

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی