اطلاعات دوره
آموزش افزایش سرعت اجرای برنامه ها در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش افزایش سرعت اجرای برنامه ها در پایتون Python

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است و می توان با آن خیلی راحت برنامه نویسی کرد و ایده ها را توسعه داد، اما یک مصالحه بین توسعه راحت کد و اجرای برنامه با بیشترین سرعت ممکن وجود دارد. یعنی این که گاهی استفاده از روش های راحت برای برنامه نویسی در پایتون موجب کاهش سرعت برنامه ها می شود و برای افزایش سرعت نیازمند استفاده از روش های پیشرفته تری هستیم.
دوره آموزش افزایش سرعت اجرای برنامه ها در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش سرعت اجرای برنامه ها در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید

سطحش متوسط رو به بالا بود.

ونوس

از همه لحاظ واقعا خوبه، مدرس مسلط هستند.

مهدی

خیلی پیشرفته بود و از یه جا به بعد رفت تو بیسیک کامپیوتر که من خیلی نمی فهمیدم، چون رشته ام هم خیلی مطابقت نداشت.

مصطفی

از همه جهات خوبه. جامع هست فن بیان استاد خوبه هم سخت افزاری و هم نرم افزاری خوب تدریس می کنن.

مکرمی

بسیار مسلط آموزش دادند. مطالب این آموزش برای افراد مبتدی در پایتون، بسیار سنگین هست و پیشنهاد میکنم ابتدا کامل روی مباحث اولیه زبان پایتون مسلط بشوند و بعد از این آموزش استفاده کنند تا بیشترین استفاده را ببرند . دو نقد به این آموزش دارم یکی اینکه مثال های نسبتا پیچیده ای در برخی درس ها استفاده شد در حالیکه بهتر بود اگر مثال های ساده تری استفاده بشه و تمرکز بیشتر روی استفاده از تکنیک ها برای سرعت بخشیدن به کد میشد، و نقد دوم اینکه، ای کاش به دو کتابخانه Threading و Multiprocessing هم پرداخته میشد. درکل بسیار آموزش پرباری بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی