اطلاعات دوره
آموزش سیستم های قدرت و شبیه سازی در سیمولینک و متلب
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های قدرت و شبیه سازی در سیمولینک و متلب

669,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 669,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:15 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید عربعامری4.1
  • زمان:11 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه سیستم های قدرت به عنوان بزرگ ترین سازه ساخته شده توسط بشر مطرح اند. این ادوات غول پیکر و در عین حال پیچیده را به هیچ عنوان نمی توان در آزمایشگاه ساخت یا حتی از آن ها نمونه برداری کرد. پس راه حل عملی برای آنکه قبل از اقدامات عملی به کاستی های تئوریک خود پی ببریم چیست؟ تنها راه باقی مانده برای یک متخصص شبیه سازی خواهد بود. به همین منظور یکی از بی نظیرترین مجموعه های شبیه سازی سمیولینک سیستم های قدرت در این آموزش تقدیم مخاطبین فرادرس می شود.
دوره آموزش سیستم های قدرت و شبیه سازی در سیمولینک و متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید عربعامری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 669,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های قدرت و شبیه سازی در سیمولینک و متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

خسرو

یه مقدار مطالب اگه با مثال های بیشتری گفته میشد، خیلی بهتر میشد. یعنی این آموزش الان عالی هست و در اینصورت عالی ترم میشد.

صابر

چندان چنگی به دل نمیزنه. دقیقا اونجایی که باید زوم بشه مثلا در بخش ادوات فکتس تیتر وار، شبیه سازی که چه عرض کنم از راهنمایی خود برنامه استفاده میکنه و در یک دقیقه ازش عبور میکنه. بخواهیم شبیه سازی رو طبقه بندی کنیم در حد مقدماتی هست. بعدشم ورژنی که مدرس استفاده میکنه قدیمیه.

عبدالمجید

سلام دوستانی که آشنایی با سیمولینک ندارید پیشنهاد میشه این آموزش مشاهده کنید مطالب از مباحث اولیه شروع شده و موضوعات به صورت کامل و دقیق توضیح داده میشه، مدرس روی مباحث تسلط دارن و با جزئیات همه چی توضیح میدن، مثال های ارائه شده خیلی کاربردی و خوب بود. البته در این مورد موضوعات زیادی هست و این نیاز وجود داره که مطالب تخصصی تری ارائه کنید.

سید اشکان

سلام و خسته نباشید خدمت فرا درسی های عزیز . ارایه آموزش های نرم افزارهای به روز تو سایت واقعا ایده جالبی و خیلی راحت میشه بهشون دسترسی داشت یک از کار هایی که به نظرم برای سایتتون میتونه مفید باشه رتبه بندی هر آموزش یا استاده که به انتخاب مناسب اموزش مورد نظر خیلی کمک میکنه البته در صورتی که رتبه بندی توسط مشتریان و به صورت صادقانه انجام بشه یا اینکه از کارشناس های خوب استفاده کنید در اخر بگم که کارتون خیلی خوبه دستتون درد نکنه

masoud

سلام بنده این آموزش رو به دوستانی که مانند خود من هیچگونه آشنایی با سیمولینک متلب ندارند پیشنهاد میدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی