اطلاعات دوره
آموزش گزارش گیری با استیمول سافت و کریستال ریپورت در سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش گزارش گیری با استیمول سافت و کریستال ریپورت در سی شارپ

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:2 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، انواع گزارش گیری از طریق هر دو نرم افزار پر کاربرد گزارش گیری یعنی کریستال ریپورت (Crystal Reports) و استیمول سافت (Stimulsoft Reports) آموزش داده خواهد شد و انواع گزارش ها از طریق روش ها و فیلدهای مختلف به صورت کامل در قالب یک برنامه کامل توضیح داده خواهد شد.
دوره آموزش گزارش گیری با استیمول سافت و کریستال ریپورت در سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گزارش گیری با استیمول سافت و کریستال ریپورت در سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

قبلا تهیه کردم و خوب بوده خیلی کمکم کرده.

ناصر

سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم خدمت استاد امکانش هست ما داخل خود برنامه کاربردیمان دیزاینر رو فعال کنیم و همون جا گزارش خودمون رو تغییر بدیم و نیازی نباشه دیزاینر استیمول سافت رو اجرا کنیم ؟؟

شکوه

از مدرس راضی بودم، تونستم با این دوره پروژمو تکمیل کنم.

mehrdadmansouri

با تشکر از استاد اسد زاده گرامی آموزش عالی بود فقط یک نکته میتونست بهتر باشه اگه نحوه ترکیب دو جدول رو توضیح میدادن توی بخش stimulesoft

بابک

من واقعا راضی بودم خیلی تونست منو کمک کنه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی